Υλικά
3 πορτοκάλια μεσαία
3 αυγά
1 φλιτζάνι γάλα φρέσκο
½ φλιτζάνι καλό σπορέλαιο
2κς μπεικιν
1,5 κούπα σιμιγδάλι χοντρό
1,5 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα ζάχαρη
1 βανίλια
Για το σιρόπι
2 κούπες ζάχαρη
1,5 κούπα χυμό πορτοκάλι
1 κούπα νερό
1 ξυλαράκι κανέλας
Εκτέλεση
Πλένουμε τα τρία πορτοκάλια καλά. Τα κόβουμε πάνω κάτω (εκεί που είναι το περισσότερο άσπρο και πικρίζει), τα βάζουμε για βράσιμο περίπου 20 λεπτά να μαλακώσουν αρκετά. Τα δύο από αυτά τα πολτοποιούμε αφού έχουμε αφαιρέσει τυχόν κουκούτσια, και το τρίτο το κόβουμε σε φέτες στρογγυλές, και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Βάζουμε το σιρόπι να ετοιμαστεί σε μέτρια φωτιά για 10 λεπτά (αφού πάρει βράση) , προσέχοντας γιατί φουσκώνει λόγω του χυμού. Το κρυώνουμε και αυτό αφού έχουμε ρίξει μέσα τις φέτες πορτοκαλιού να καραμελώσουν.
Χτυπάμε καλά τα αυγά με τη ζάχαρη, συνεχίζουμε το χτύπημα και προσθέτουμε το γάλα, το λάδι και ακολούθως τη βανίλια, το σιμιγδάλι, το αλεύρι (κοσκινισμένο) και το μπεικιν, τον πουρέ από τα δυο πορτοκάλια. Λαδώνουμε ελαφριά ένα πυρέξ και προσθέτουμε το μείγμα. Ψήσιμο πάνω – κάτω στους 180 βαθμούς για 45-50 λεπτά.
Με το που το βγάζουμε, ζεστό ρίχνουμε το κρύο σιρόπι (αφού έχουμε αφαιρέσει και κρατήσει τις φέτες πορτοκαλιού για να μπουν πάνω στο γλυκό μετά το σιρόπιασμα).
Το αφήνουμε μια ώρα να κρυώσει.. αν αντέχει κανείς!
3 πορτοκάλια μεσαία
3 αυγά
1 φλιτζάνι γάλα φρέσκο
½ φλιτζάνι καλό σπορέλαιο
2κς μπεικιν
1,5 κούπα σιμιγδάλι χοντρό
1,5 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα ζάχαρη
1 βανίλια
Για το σιρόπι
2 κούπες ζάχαρη
1,5 κούπα χυμό πορτοκάλι
1 κούπα νερό
1 ξυλαράκι κανέλας
Εκτέλεση
Πλένουμε τα τρία πορτοκάλια καλά. Τα κόβουμε πάνω κάτω (εκεί που είναι το περισσότερο άσπρο και πικρίζει), τα βάζουμε για βράσιμο περίπου 20 λεπτά να μαλακώσουν αρκετά. Τα δύο από αυτά τα πολτοποιούμε αφού έχουμε αφαιρέσει τυχόν κουκούτσια, και το τρίτο το κόβουμε σε φέτες στρογγυλές, και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Βάζουμε το σιρόπι να ετοιμαστεί σε μέτρια φωτιά για 10 λεπτά (αφού πάρει βράση) , προσέχοντας γιατί φουσκώνει λόγω του χυμού. Το κρυώνουμε και αυτό αφού έχουμε ρίξει μέσα τις φέτες πορτοκαλιού να καραμελώσουν.
Χτυπάμε καλά τα αυγά με τη ζάχαρη, συνεχίζουμε το χτύπημα και προσθέτουμε το γάλα, το λάδι και ακολούθως τη βανίλια, το σιμιγδάλι, το αλεύρι (κοσκινισμένο) και το μπεικιν, τον πουρέ από τα δυο πορτοκάλια. Λαδώνουμε ελαφριά ένα πυρέξ και προσθέτουμε το μείγμα. Ψήσιμο πάνω – κάτω στους 180 βαθμούς για 45-50 λεπτά.
Με το που το βγάζουμε, ζεστό ρίχνουμε το κρύο σιρόπι (αφού έχουμε αφαιρέσει και κρατήσει τις φέτες πορτοκαλιού για να μπουν πάνω στο γλυκό μετά το σιρόπιασμα).
Το αφήνουμε μια ώρα να κρυώσει.. αν αντέχει κανείς!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου