Υλικά
1 σακουλάκι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (φαρίν απ)
1 βιτάμ
2 1/2 κούπες ζάχαρη
1 1/4 κούπα γάλα
βανίλια (αρωματικό)
5 αυγά
λίγη κανέλα (και λίγη ζάχαρη άχνη 2ος τρόπος) για τα μήλα μας
6 μήλα
Εκτέλεση
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη και ένα ένα τα αυγά .Συνεχίζουμε το χτύπημα για 3 λεπτά και προσθέτουμε τη φαρίνα διαδοχικά με το γάλα και τα αρωματικά για το κέικ.
τρόπος :Για τα μήλα τρίβουμε στο τρίφτη 6 μήλα και ρίχνουμε σε ένα τηγάνι 1 ποτήρι νερού ζάχαρη, λίγο κανέλα , αφήνουμε μέχρι να σωθούν τα υγρά που βγάζουν τα μήλα και ρίχνουμε στη φόρμα μισή ζύμη του κέικ ,μετά στη μέση τα μήλα και το υπόλοιπο της ζύμης από πάνω.
Αλλιώς καθαρίζουμε με ειδικό μηχάνημα από τα μήλα τα κουκούτσια ,τα κόβουμε σε ροδέλες ,τα στρώνουμε στο ταψάκι ,ρίχνουμε κανέλα και ζάχαρη άχνη και από πάνω την ζύμη του κέικ.
Εγώ το κάνω και με τους δύο τρόπους ,γι’ αυτό σας τους γράφω και τους δύο και το ψήνω στους 180 βαθμούς για περίπου μια ώρα .
1 σακουλάκι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (φαρίν απ)
1 βιτάμ
2 1/2 κούπες ζάχαρη
1 1/4 κούπα γάλα
βανίλια (αρωματικό)
5 αυγά
λίγη κανέλα (και λίγη ζάχαρη άχνη 2ος τρόπος) για τα μήλα μας
6 μήλα
Εκτέλεση
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη και ένα ένα τα αυγά .Συνεχίζουμε το χτύπημα για 3 λεπτά και προσθέτουμε τη φαρίνα διαδοχικά με το γάλα και τα αρωματικά για το κέικ.
τρόπος :Για τα μήλα τρίβουμε στο τρίφτη 6 μήλα και ρίχνουμε σε ένα τηγάνι 1 ποτήρι νερού ζάχαρη, λίγο κανέλα , αφήνουμε μέχρι να σωθούν τα υγρά που βγάζουν τα μήλα και ρίχνουμε στη φόρμα μισή ζύμη του κέικ ,μετά στη μέση τα μήλα και το υπόλοιπο της ζύμης από πάνω.
Αλλιώς καθαρίζουμε με ειδικό μηχάνημα από τα μήλα τα κουκούτσια ,τα κόβουμε σε ροδέλες ,τα στρώνουμε στο ταψάκι ,ρίχνουμε κανέλα και ζάχαρη άχνη και από πάνω την ζύμη του κέικ.
Εγώ το κάνω και με τους δύο τρόπους ,γι’ αυτό σας τους γράφω και τους δύο και το ψήνω στους 180 βαθμούς για περίπου μια ώρα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου