Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Γιουβέτσι με κοτόπουλο!!!

Υλικα



1 κοτόπουλο κομμένο σε μερίδες
1 κουταλιά της σούπας αλάτι
½ κουταλιά της σούπας μαύρο πιπέρι
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
½ κουταλιά του γλυκού τριμμένη κανέλα
½ κουταλιά του γλυκού τριμμένο μπαχάρι
1 ποτήρι λευκό αρετσίνωτο κρασί
3 ώριμες τριμμένες ντομάτες

500 γρ.χοντρό κριθαράκι
250 γρ. mix κίτρινων τυριών (γκούντα, ένταμ, έμμενταλ)

Εκτέλεση

Βράζω το κριθαράκι σε καλά αλατισμένο νερό για 8 λεπτά.
Σε μια κατσαρόλα τσιγαρίζω με καυτό ελαιόλαδο το κοτόπουλο. Αλατοπιπερώνω.
Προσθέτω το κρασί και όταν σχεδόν εξατμιστεί ρίχνω την ντομάτα, την κανέλα και το μπαχάρι.
Σκεπάζω και μαγειρεύω σε σιγανή φωτιά για 45 λεπτά.
Αδειάζω σ’ ένα πήλινο σκεύος το μαγειρεμένο κοτόπουλο με τη σάλτσα και το κριθαράκι.

Απλώνω το mix τυριών από πάνω και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 200°C για 15-20 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου